Skip to main content

© Rebuslopet.no. All rights reserved.

Salgsbetingelser

Disse salgsbetingelsene gjelder for kjøp mellom deg som kunde (privatperson, firma eller organisasjon) og Guribye Design, org.nr. 825888942, via nettstedet www.rebuslopet.no. Ved å gjennomføre et kjøp hos oss godtar du disse betingelsene.

1. Parter

Selger:
Guribye Design
Org.nr: 825888942
E-post: post@rebuslopet.no
Nettside: www.rebuslopet.no

Kjøper:
Den personen eller virksomheten som foretar kjøp via rebuslopet.no.

2. Produkter og tjenester

Vi tilbyr digitale deltakerpakker og tilgang til Rebusløpet-appen for arrangering av rebusløp. Produktene inkluderer enten:

  • Digital tilgang som arrangør i appen (for selvbetjente rebusløp), eller
  • Oppmøtebaserte tjenester, hvor vi bistår med tilrettelegging, oppgaver, materiell og gjennomføring av rebusløp.

Informasjon om innhold, pris og gyldighet finnes på produktsidene.

3. Bestilling og betaling

Bestilling skjer via vår nettside rebuslopet.no. Betaling kan gjøres med:

  • Vipps
  • Bankkort (Visa/MasterCard) via sikker betalingsløsning
  • Faktura (etter avtale, kun for bedrifter/organisasjoner)

Du mottar en ordrebekreftelse og kvittering på e-post umiddelbart etter betaling.

4. Levering

Ved kjøp av digitale deltakerpakker, opprettes arrangørtilgang manuelt av oss. Dette skjer normalt innen 24 timer etter mottatt betaling. Tilgangsdetaljer sendes til e-postadressen som er oppgitt ved bestilling.

Ved kjøp av fysiske eller oppmøtebaserte tjenester avtales levering, oppmøte og tidspunkt individuelt via e-post eller telefon. Relevante materiell (som t-skjorter, invitasjoner, etc.) sendes eller overleveres etter avtale.

Levering anses som fullført når digital tilgang er gitt, eller avtalt tjeneste er levert.

5. Angrerett

Ved kjøp som forbruker har du 14 dagers angrerett i henhold til angrerettloven. Retten gjelder kun dersom tjenesten ikke er tatt i bruk.

For digitale tjenester:
Ved å ta i bruk tjenesten (f.eks. ved å logge inn i appen eller opprette et rebusløp) samtykker du til at leveransen starter, og angreretten bortfaller, jf. angrerettloven § 22 bokstav n.

For å benytte angreretten må du kontakte oss skriftlig på post@rebuslopet.no før tilgang er aktivert.

6. Retur

Våre produkter er digitale og/eller opplevelsesbaserte, og kan derfor ikke returneres fysisk. Dersom du mener at du har mottatt feil produkt eller tilgang, ta kontakt snarest, så retter vi opp eventuelle feil.

7. Avbestilling og ombooking

Ved kjøp av oppmøtebaserte rebusløp, kurs eller arrangementer, er kjøpet bindende med mindre annet er skriftlig avtalt. Vi forsøker likevel å være fleksible:

  • Avbestilling mer enn 14 dager før avtalt dato gir full refusjon
  • Avbestilling 7–14 dager før: 50 % refusjon
  • Avbestilling under 7 dager før: Ingen refusjon

Ombooking er mulig ved ledig kapasitet, og må avtales senest én uke før planlagt arrangement.

8. Reklamasjon

Dersom det oppstår feil med en tjeneste du har betalt for, har du rett til å reklamere i henhold til forbrukerkjøpsloven. Kontakt oss på post@rebuslopet.no så snart som mulig, og innen rimelig tid etter at feilen ble oppdaget.

9. Konfliktløsning

Vi ønsker fornøyde kunder og gjør vårt beste for å løse uenigheter i minnelighet. Dersom vi ikke blir enige, kan du:

  • Ta saken videre til Forbrukertilsynet
  • Eller bringe saken inn for ordinær domstol. Verneting er Oslo tingrett.

10. Personvern

Vi behandler dine personopplysninger i samsvar med personopplysningsloven og vår personvernerklæring. Opplysningene brukes kun for å behandle kjøp, tilgang og kommunikasjon, og deles ikke med tredjepart uten samtykke.

11. Kontaktinformasjon

Har du spørsmål om kjøp, angrerett eller noe annet?

📧 E-post: post@rebuslopet.no
🌐 Nettside: www.rebuslopet.no

Sist oppdatert: 27. juni 2025